Вт, 19.03.2024, 07:22

Шепетівський МНВК

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наше опитування
Яка професія Вас найбільш приваблює?
Всього відповідей: 136
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Освітні програми

     

/osvitnja_programa_mnvk_10-11_klas_2021doc.doc

/osvitnja_programa_mnvk_10-11_klas_2020.doc

   Освітня програма Шепетівського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Хмельницької області (надалі Шепетівський МНВК, комбінат) розроблена відповідно до Типових освітніх програм закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405, Типових освітніх програм закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 408,на виконання Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про професійно-технічну освіту», постанов Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти»., Положення про міжшкільний навчально –виробничий комбінат , Статуту комбінату.

      Освітня програма Шепетівського МНВК (далі - освітня програма) окреслює підходи до планування й організації комбінатом єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державними стандартами ПТО з професії "Водій автотранспортних засобів категорії "В" та "Швачка" ;Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти (далі – Державний стандарт) профільного навчання, профорієнтації, та розкриває шляхи реалізації викладання предметів освітньої Технології через окремі предмети, курси за вибором, факультативи, індивідуальні та групові заняття.

/osvitnja_programa_mnvk_10-11_klas_2018.doc

/osvitnja_programa_mnvk_10-11_klas_2019.doc

Перелік освітніх компонентів

До основних компонентів змісту освіти (за І. Лернером) належать: досвід пізнавальної діяльності, досвід здійснення відомих способів діяльності, досвід творчої, пошукової діяльності, досвід ціннісного ставлення до об'єктів і засобів діяльності.

1. Досвід пізнавальної діяльності особистості. Він охоплює систему знань про природу, людину, суспільство, мислення, виробництво та засоби діяльності, засвоєння яких забезпечує формування у свідомості учнів наукової картини світу.

Знання як основний елемент змісту освіти відображають узагальнений досвід пізнання дійсності, накопичений людством у процесі соціально-історичної практики. Зміст загальної середньої освіти охоплює різні види знань: основні поняття і терміни, факти повсякденної дійсності й науки, які дають змогу зрозуміти закони науки, формувати переконання; теорії, які містять систему наукових знань про певну сукупність об'єктів, зв'язки між законами, прогноз у конкретній предметній галузі; знання про способи діяльності, методи пізнання й історію науки; оцінювальні знання про норми ставлень до різних явищ життя. Усі види знань взаємопов'язані і потребують комплексного засвоєння.

2. Досвід здійснення відомих способів діяльності (практичний досвід). Зміст цього досвіду становить система загальних інтелектуальних і практичних умінь та навичок, яка є основою конкретних видів діяльності: пізнавальної, трудової, художньої, громадської, ціннісно-орієнтаційної, комунікативної - участь у яких забезпечує здатність учнів оволодівати культурою народу. Під час добору змісту враховують також інші види й галузі діяльності (соціально-політичну, художньо-естетичну, сімейно-побутову тощо).

3. Досвід творчої, пошукової діяльності. Він покликаний забезпечити готовність до пошуку шляхів розв'язання актуальних проблем, вимагає самостійного застосування раніше засвоєних знань і вмінь у нових ситуаціях, формування нових способів діяльності на основі вже відомих.

Важливими характеристиками творчої діяльності є:

- самостійне перенесення знань і вмінь у нову ситуацію;

- бачення нової проблеми в знайомій ситуації;

- бачення структури об'єкта і його нової функції;

- самостійне комбінування відомих способів діяльності в новий;

- знаходження різних способів розв'язання проблеми та альтернативних доказів;

- побудова принципово нового способу розв'язання проблеми, який є комбінацією відомих.

4. Досвід ціннісних ставлень особистості до світу, діяльності. Це специфічний досвід, адже сфера почуттів людини не збігається зі змістом знань про навколишню дійсність, навичками й уміннями. Система мотиваційно-ціннісних та емоційно-вольових ставлень разом із знаннями та вміннями є умовою формування системи цінностей, ідеалів, світогляду особистості.